sobota, 27 lutego 2016

LBA 1. Odpowiedzi na pytania i moje nominacje :)

   Witajcie! Nie wiem czy ktoś to zauważył, ale posprzątałam w tytułach i Spisie treści. Teraz ogarniam swoje nominacje do LBA :). Dostałyśmy kiedyś jedną na spółę z Viperą, ale ponieważ jej nie mam na te pytania nie odpowiem. Ten post będzie za to zawierał moje nominacje i oczywiście odpowiedzi na pytania do nominacji, które dostałam tylko ja :). Nominuję wszystkich, którzy nominowali mnie, znajdziecie pytania na końcu wpisu. Nominowali mnie:

Odpowiedzi na jej pytania :
- Ulubiony film/ książka? Film to Życie jest piękne. Książki to Harry PotterAnia z Zielonego Wzgórza i wszystkie Agaty Christie. Czytam dużo książek, naprawdę, wiele tytułów mi teraz uleciało.
- Dramione vs. Romione? Dramione zdecydowanie!
- Co sądzisz o parringach typu Drarry, Snarry? Chodzi o homoseksualne? Nie czytam ich, choć nie jestem homofobem. Nie trafiają w mój gust po prostu. Ale jeśli ktoś to lubi to dobrze, niech czyta, jego sprawa, nie oceniam.
- Trzy cechy twojego charakteru? Myślę, że najważniejsze to: inteligencja, wrażliwość i empatia.
- Co cię zmotywowało do pisania bloga? Nie mogłam trafić na bloga, który podobałby mi się w 100%, więc po miesiącach poszukiwań w końcu uznałam, że jeśli chcę mieć idealne opowiadanie, to powinnam napisać je sobie sama. Zaczęłam pisać inną historię, nie wyszło, nie miałam motywacji. Ale się zawzięłam i kiedy Vipera dała ogłoszenie na grupie, że szuka kogoś, kto na prowadziłby z nią bloga to się zgłosiłam. Tu motywujecie mnie coraz bardziej swoimi komentarzami, liczbą wejść czy nominacjami do LBA, więc mam siłę i ochotę pisać dalej :).
- Jakie książki polecasz? ( min. 5). Oczywiście Harry Potter, otwiera przed czytelnikiem niesamowity świat. I nie było już nikogo, nigdy nie czytałam lepszej książki o tematyce kryminalnej. Wszystkie tomy Mennymsów poruszają problematykę naszej egzystencji, jednocześnie po raz pierwszy spotkałam się z historią lalek ludzkich rozmiarów, które żyją i funkcjonują jak my. Urzekła mnie i pozostaje z człowiekiem na długo. Czytając ją można zadać sobie wiele ważnych pytań a odpowiedzi na nie mogą coś zmienić w naszym życiu. Seria Strrraszna historia w przystępny i ciekawy sposób przekazuje ogrom wiedzy historycznej, przydatnej na różnego typu egzaminach, ale też w codziennym życiu. Ostatnia to Ania z Zielonego Wzgórza, dlatego, że mam do niej ogromny sentyment i przypomina mi dzieciństwo.
- Twoje hobby? Piszę wiersze i opowiadania, trochę uczę się japońskiego, uczę się rysować mangę, rysuję, czytam, uczę się szyć, występuję w amatorskim teatrze, robię ozdoby.
- Twoja ulubiona postać z HP? Hermiona Granger, Molly Weasley, Remus Lupin, Harry Potter, Ron Weasley, Draco Malfoy, Ginny Weasley, Neville Longbottom.
- Z kim chciałabyś się zaprzyjaźnić? Harry'm czy Voldemortem? Harry, zdecydowanie :).
- Której postaci z HP nie lubisz? Dolores, Belli, Lucjusza, Voldemorta, ogółem wszystkich Śmierciożerców, woźnego i jego kotki, czyli Pani Norris, nie cierpię też Petunii, Dudziaczka i Vernona.
- Do jakich fandomów należysz? Jestem jeszcze otaku.
2. Arcanum Felis z http://ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com/:
Odpowiedzi na jej pytania:
- Fanfiction, które zrobiło na Tobie piorunujące wrażenie i czytałaś je z przyjemnością? Co było w nim takiego ciekawego? Dramione Dwa światy, bo było moim pierwszym dramione. Kiedy wracam do niego czasem z sentymentu, irytuje mnie przesłodzone zakończenie. Ale to było już prawie 3 lata odkąd czytałam je po raz pierwszy. Wydaje mi się też, że ujęło mnie tak bardzo, ponieważ nigdy wcześniej nie miałam styczności z dramione, fascynacja parringiem zrobiła swoje. Drugie tej autorki to Gdy jesteśmy sami, o wiele bardziej podoba mi się jego zakończenie. Rozkwitające powoli uczucie w trudnych czasach, opisy emocji, to wszystko moim zdaniem perfekcyjnie zrobione. No i ostatnie co teraz przychodzi mi do głowy, bo przekopałam setki jak nie tysiące dramione i mogłam o czymś zapomnieć, dramione La fin de la vie. Cudowna fabuła, porywająca historia, świetnie zrobione zwroty akcji. Podałam akurat te dramione też dlatego, że uwielbiam szczęśliwe zakończenia (teraz uwaga, będzie mały spojler) a one je mają.
- Wyobraź sobie, że w metrze obok Ciebie siedzi Daniel Radcliffe i przygląda Ci się z ciekawością. Jakie pytanie byś mu zadała, aby zacząć rozmowę? Chyba takie, tylko oczywiście po angielsku: ''O hej, przypominasz mi kogoś, wiesz? Chyba widzieliśmy się ostatnio na ulicy, prawda?'', sądzę, że to byłoby odpowiednie, ponieważ, gdybym pokazała, że go znam to na pewno uciekłby przerażony, że siedzi obok niego kolejna namolna fanka.
- Co robisz, gdy masz chwilę dla siebie? Czytam, rysuję, zdarza mi się obejrzeć odcinek na YT o teoriach dotyczących anime czy kreskówek, oglądam anime, spotykam się z przyjaciółkami, chodzę na spacery, jeżdżę na deskorolce albo na długie wycieczki rowerowe, piszę bloga, czasem gram na komputerze.
- Oglądasz filmy? Masz jakiś ulubiony, który mogłabyś oglądać na okrągło? I dlaczego? Oglądam, ale głównie w wolne dni wieczorami :). Mam, Życie jest piękne, nigdy mi się nie znudzi, ponieważ przedstawia niesamowitą historię, uczy pogody ducha w trudnych chwilach, doceniania tego, co się ma i pokazuje jak powinna wyglądać prawdziwa miłość. No i <chwila na śmiech, bo teraz mówię całkiem serio> filmy i bajki o Scoobym Doo, pierwsze kryminały z jakimi miałam styczność, haha.
- Wyobraź sobie, że jesteś uczennicą pierwszego roku w Hogwarcie i czekasz na Ceremonię Przydziału. Do którego domu chciałabyś trafić i dlaczego? Robiłam sobie testy na wielu internetowych Tiarach i zawsze trafiałam albo Gryffindoru, albo do Ravenclawu. Właśnie tam chciałabym trafić, gdybym miała szansę bycia w Hogwarcie. Gryffindor, ponieważ zawsze bronię swoich wartości i zdania, nieważne jak kto na to zareaguje i co powie. Ravenclaw, ponieważ cenię sobie wiedzą, lubię się uczyć, zdobywać nowe informacje, uwielbiam książki, filmy dokumentalne, interesuję się psychologią i wieloma innymi dziedzinami.
- Jakie jest twoje ulubione zaklęcie z Harry’ego Pottera? Chyba przywołujące przedmioty, o tak, mogłabym nie wstawać z jednego miejsca a rzeczy same by do mnie leciały :D.
- Ulubiony przedmiot w szkole? W Hogwarcie to pewnie historia magii i transmutacja. W życiu realnym to polski, wos i historia.
- Co cenisz w ludziach? Lojalność, inteligencję, poczucie humoru, wyrozumiałość, empatię, troskę, zdolność wysłuchania i zdolność nieoceniania innych.
- Minerva McGonagall czy Severus Snape? Trudne pytanie, bo każde z nich oceniam pod innym kątem. Severus wykazał się niesamowitą odwagą, jednak Minerva, choć mniej odważna, była o wiele bardziej empatyczna i opiekuńcza dla swoich wychowanków, potrafiła o nich zadbać i nie pozwalała, żeby kierowały nią osobiste uprzedzenia nawet do uczniów z domu Salazara. No i posiadała wielki umysł. McGonagall górą!
- Co być zobaczyła w zwierciadle Ain Eingarp? Tego nie wiem. Mogłoby się okazać, że to o czym teraz marzę i myślę wcale nie byłoby moim najgłębszym pragnieniem.
- Czy należysz jeszcze do jakiś fandomów? Należę jeszcze do otaku (fani anime, mangi, Japonii).
3. Lunatrix Malfoy z http://dramionemiedzydobremazlem.blogspot.com/:
Odpowiedzi na jej pytania :
- Masz rodzeństwo? Jeśli tak, jak ma na imię i ile mają lat? Nie mam rodzeństwa.
- Ile masz lat? Oj, tego nie chcę tu zdradzać, żeby mój wiek nie rzutował na to jak odbieracie moją twórczość ;).
- Ulubiony przedmiot w podstawówce lub gimnazjum? Historia, polski, wos.
- Od kiedy zaczęłaś pisać? Takie nieudolne teksty piosenek to już od IV klasy podstawówki, ogólnie bloga od VI klasy, ale to ten osobisty i przyznam, że tam te przemyślenia i metafory robiły się coraz dojrzalsze, bardziej poetyckie i zaskakująco udane. Wiersze od I gimnazjum, dramione od kwietnia albo marca 2015 roku, ten blog od czerwca 2015 a inne opowiadanie od listopada chyba lub grudnia 2015 roku.
- Co Ci pomaga w trudnych chwilach? Moja Mama i moje przyjaciółki. Pisanie wierszy, długi spacer albo wycieczka rowerowa, ulubione piosenki, dobra książka.
- Ulubione zwierzę z fantastyki? Jednorożec! O matko, to takie dziewczęce... :D
- Ulubiona liczba? 8.
- Ulubiony sport? Kolarstwo.

  To by było na tyle, dziękuję za nominacje :). Mam nadzieję, że nie pominęłam żadnej nominacji, jeśli tak to przepraszam, dajcie znać w komentarzu. Oto moje pytania dla Was:
1. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
2. Wolisz smutne czy szczęśliwe zakończenia dramione?
3. Czy jest jakiś potterowski parring, którego nie znosisz?
4. Co robisz, gdy brakuje Ci weny do pisania?
5. Jaki jest Twój ulubiony potterowski parring?
6. Poleć minimum 5 filmów.
7. Co Cię inspiruje?
8. Ulubiona książka obecnie a ulubiona książka z dzieciństwa?
9. Wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?
10. Co robisz w długie wieczory?
11. Ulubiony smak herbaty?
12. Autor książek lub ff, którego podziwiasz?
13. Jaki jest Twój patronus?
14. Jaki jest Twój bogin?
15. Jakiego zaklęcia używasz najczęściej?
  Kiedy już odpowiecie na pytania dajcie mi link w komentarzu pod tym postem. Mam nadzieję, że odpowiedziałam wyczerpująco i dałam dość ciekawe pytania :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz