środa, 10 sierpnia 2016

Informacje o poprawkach :)

     Hej, kochani! To sowa o udogodnieniach wprowadzonych na blogu i o planach kolejnych poprawek :). Przeczytajcie, zawiera przydatne informacje! Wszystko to służy Waszej wygodzie oraz estetyce bloga. Jeżeli chcecie pomińcie tę sowę, ale dla mnie jest ona ważna, ponieważ prace jakie są prowadzone przez wielu mogły zostań pominięte lub uznane za drobne, a dla mnie to naprawdę mnóstwo pracy i dużo czasu. Jeśli nie zauważyliście lub macie wrażenie, że nic się na blogu nie zmienia to oto lista wprowadzonych ulepszeń :
- We wszystkich wpisach ustawiłam taki sam rodzaj i wielkość czcionki ( z miniaturką 6 były małe problemy, nie wiem jak to się tam udało i z rozdziałem 3, mimo wielu prób, raczej nie wyszło. Jeszcze popracuję nad tymi dwoma jakby co);
- Został zrobiony porządek w tytułach, wszystkie mają odpowiednie oznaczenia, typu ''Miniaturka jednoczęściowa'', itp.;
- Uzupełniłam i regularnie uzupełniam dalej Spis Treści, który podzieliłam na rozdziały i miniaturki oraz dokładnie wszystko opisałam w małej notce informacyjnej nad linkami;
- Wszystkie strony typu właśnie Spis czy Bohaterowie zostały poprawione tak, by notki, które opisują ich cel widnienia na blogu były napisane jedną czcionką i jednym rozmiarem;
- Dopisałam takowe notki i/lub poprawiłam w nich błędy interpunkcyjne;
- W zakładce Bohaterowie postacie są teraz alfabetycznie;
- Ustawiłam zakładki od najbardziej przydatnych czytelnikom do tych coraz mniej (Spam też jest Wam potrzebny i ja to wiem, ale Spis czy Bohaterowie dużo bardziej się przydadzą nie przy reklamie, a przy wgłębieniu się w treść opowiadania);
- Jeśli zostawiacie w komentarzach linki do swoich blogów lub po kliknięciu na nazwę Waszego konta przerzuca mnie na stronkę, gdzie mogę taki link znaleźć, to komentuję Wasze wpisy, zgodnie z zasadą;
- Urozmaicam blog wrzucając historie nie tylko dotyczące dramione;
- Dodałam post o ''Dziórawym kotle'', ponieważ uznałam, że to może być dla Was interesujące;
- Dostosowuję się do Waszych sugestii w komentarzach jeśli macie rację, jak, np. z akapitami;
- Zrobiłam Q&A z postaciami i ukazały się tam odpowiedzi na wszystkie pytania;
- Przyjęłam kilka zamówień, jeśli chcecie zamówić jakąś miniaturkę i się zgodzę to zrealizuję kolejne zamówienia;
- Kiedy ktoś zgłasza się bym zareklamowała jego/jej bloga to pojawia się reklama;
- Postawiłam na nową jakość postów, są one dłuższe, bardziej profesjonalne,
I inne, które pewnie gdzieś mi umknęły :). A jak komuś mało to tutaj lista rzeczy, które zamierzam zrobić :
- Poprawię niewyraźne akapity, literówki oraz jakieś drobne błędy interpunkcyjne we wszystkich poprzednich wpisach;
- Zajrzę na wszystkie blogi w Spamie, ale nie obiecuję, że dodam tam więcej niż 2-4 komentarze;
- Odpiszę na wszystkie komentarze w zakładce wymienionej wyżej;
- Planuję właśnie realizację zamówień, możecie je u mnie zostawiać, ale przyjmę tylko 2 i dodam dopiero po zakończeniu ''Wtedy, gdy...'' oraz ''Chorej miłości'', co nastąpi w najbliższym czasie;
- Dalej przyjmuję reklamy;
- Ogarnę nominowanie innych do LBA;
- Naprawię szablon, który nagle zniknął, przez co blog nie wygląda już tak pięknie;
- Będę kontynuować uzupełnianie Spisu, odpowiedzi na komentarze, lepszą jakość postów i komentowanie u innych, a także inne wprowadzone wcześniej zmiany, które należy regularnie powtarzać;
- Dam Wam na blogu do jednego z postów taką jakby ankietę gdzie napiszę pomysły na pewne serie wpisów/pojedyncze wpisy niekoniecznie związane z dramione, a Wy będziecie mogli głosować;
- Zrealizuję pewną niespodziankę, którą kiedyś miałam zrobić, a gdzieś mi to umknęło, jednak na pewno się pojawi;

Oraz kiedy pojawi mi się w głowie kolejny pomysł to również jego wprowadzę tutaj :). Oczywiście, żeby plany zmian stały się realnymi zmianami potrzeba czasu, tak jak na to co już poprawiłam. Mam nadzieję, że, choć część z Was po przeczytaniu dostrzeże poprawki ;). Dajcie mi czas, a zobaczycie jak ulepszam blog dla Was i dla siebie. Miłego wieczoru, dziękuję, że chciało się Wam to przeczytać! Zamówienia składajcie najlepiej w komentarzach pod tym postem, ankieta pojawi się pod kolejnym :).

4 komentarze:

  1. Zmiany zauważyłam i doceniam ;) Fajnie, że Ci się chce, można powiedzieć, że jestem perfekcjonistką, więc teraz blog podoba mi się jeszcze bardziej. Co do zamówień, mogłabyś napisać coś o Lunie i Neville'u? Nie musi być szczęśliwe zakończenie, ale byłabym za takowe wdzięczna ;) Niestety mało jest Nuny na polskich blogach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, bardzo to doceniam :)! Wiesz, też tak mam, że lubię kiedy wszystko jest uporządkowane, estetyczne, lubię ułatwiać innym korzystanie z bloga, więc fajnie, że nie tylko ja tak mam :D. Miałam napisać taką miniaturkę, świetnie, że złożyłaś zamówienie właśnie na to, to zamiast 2 różnych będzie 1 Nuna, którą uwielbiam, a której bardzo mi brak wśród polskich ff. Zamówienie przyjęte!
      Pozdrawiam, Eleonora.

      Usuń
  2. Błagam, wstawcie coś. Cokolwiek. Miniaturkę. Dalszy ciąg opowiadania. Informację o zmianach na stronie. Cokolwiek. Jestem uzależniona od Waszego bloga. Codziennie sprawdzam po piętnaście razy, czy nie ma czegoś nowego. Ja rozumiem szkoła i wszystko, ale ja ty powoli umieram. Zostałam pozbawiona narkotyku na prawie miesiąc i już dłużej nie mogę. Proszę na kolanach, zlitujcie się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, faktycznie zachowałam się trochę egoistycznie nie pisząc, dzisiaj dodam ciąg dalszy miniaturki, naprawdę mi przykro, najpóźniej jutro. Brakowało mi weny, przygotowywałam inne posty niespodzianki, nie chciałam dodać czegoś kiepskiego. To co się pojawi będzie zawierać ankietę, a post, który w niej wygra wstawię w ciągu tygodnia od zakończenia głosowania, także spokojnie :). Były pewne rzeczy, które musiałam przemyśleć, ale już jest raczej ok, nadal myślę, choć jestem coraz bliżej wymyślenia ;). Przepraszam Cię, obiecuję, że druga część ''Wtedy, gdy...'' Cię nie zawiedzie! Wynagrodzę Ci to dodając rzeczy, na które są pomysły. Do stycznia pojawi się kolejny rozdział, następna część miniaturki, zwycięzca ankietki i Twoje zamówienie oraz może coś jeszcze co mam w planach. Wstyd mi za to opóźnienie, naprawdę przepraszam. To co napisałaś nie tylko mnie zawstydziło, ale również wzruszyło i zmotywowało! Dziękuję!
      Pozdrawiam, Eleonora.

      Usuń